Alva on avannut uuden ja innovatiivisen palvelun, Oma Alvan. Oma Alvassa voit itse päivittää ja hallinnoida omia asiakastietojasi 24/7 silloin kun sinulle sopii, riippumatta asiakaspalvelun aukioloajoista. Kesän aikana palvelu on testikäytössä valituille kuluttaja-asiakasryhmillemme. Loppuvuoden aikana palvelu avataan kaikille Alvan jyväskyläläisille kuluttaja-asiakkaille.

Oma Alvassa voit muun muassa

Tarkastella
– omia kulutustietoja ja vertailla niitä tyyppikäyttäjien keskimääräisiin kulutustietoihin
– sopimustietojasi

Päivittää
– yhteystietojasi, postiosoitettasi ja laskutusosoitettasi

Hoitaa laskuasioita
– tilata e-laskun, pyytää laskulle maksuaikaa, saada laskukopion tai maksaa laskun

Ilmoittaa mittarilukemat
Päävesimittareita vaihdetaan Jyväskylässä etäluettaviin mittareihin seuraavien vuosien aikana. Mittarinvaihdot etenevät massa-asennuksina kaupunginosa kerrallaan. Jos mittariasi ei ole vielä vaihdettu etäluettavaan mittariin, Oma Alvassa voit helposti ilmoittaa mittarilukemasi meille.   

Kenelle Oma Alva on tarkoitettu?

Oma Alva on toistaiseksi avattu käyttöön testiryhmälle Jyväskylässä (Jyväskylä, Korpilahti ja Tikkakoski). Loppuvuodesta Oma Alvan käyttö on mahdollista kaikille Alvan kuluttaja-asiakkaille ja myöhemmin myös muille asiakasryhmillemme. 

Sähköinen asiointipalvelu Monitori

Alvan sähköinen asiointipalvelu Monitori käytössä toistaiseksi

  • yritysasiakkaille
  • taloyhtiöasiakkaille
  • rakentajille
  • muuttajille
  • häiriöviestien tilaamiseen ja tilausten hallinnointiin

Alva Viitasaari Vesi Oy:n asiakkaat jatkavat oman tutun sähköisen asiointipalvelunsa parissa. Näiden palveluiden siirtymisestä Oma Alvaan informoimme myöhemmin erikseen. 

Kuva: Testikäyttäjän näkymä Oma Alva etusivulta