Autamme sinua eri kanavissa

Saat yhteyden asiakaspalvelijoihimme verkkosivujemme chatin kautta (ark. 8-17), tällä yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse asiakaspalvelu@alva.fi sekä puhelimitse.

Sähköinen asiointipalvelu käytössäsi 24/7

Kuluttaja-asiakas Jyväskylässä, sinua palvelee sähköinen asiointipalvelu Oma Alva. Oma Alvassa voit itse päivittää ja hallinnoida Alvan asiakkuuteen liittyviä tietojasi 24/7. Voit tarkastella omia kulutus- ja sopimustietojasi, päivittää yhteystietojasi, postiosoitettasi ja laskutusosoitettasi, hoitaa laskuasioita tai ilmoittaa mittarilukemat.

Yritys- tai taloyhtiöasiakas Jyväskylässä, käytäthän asiointiisi toistaiseksi vielä Monitori-asiointipalvelua.

Oletko rakentamassa? Monitori-asiointipalvelussa voit tilata sähkön lämmön ja veden liittymissopimukset verkossa, seurata oman liittymätilauksesi etenemistä sekä tehdä tilaukseesi liittyviä tehtäviä.

Haluatko tilata kiinteistöäsi koskevat häiriötiedotteet? Monitori-asiointipalvelussa voit tilata puhelimeesi tai sähköpostiisi kiinteistöjäsi koskevat häiriötiedotteet. Ilman rekisteröitymistä onnistuvat myös vikailmoituksen tekeminen ja veden mittarilukemien ilmoittaminen.

Kirjaudu tai rekisteröidy Oma Alvaan
Kirjaudu tai rekisteröidy Monitoriin.

Viitasaarelaisten asiakkaidemme käytössä on Alva Viitasaaren oma sähköinen asiointipalvelu.

Asiakaspalvelu p. 014 366 4010 / ark. 8–17
  • Sähkön verkkopalvelun, lämmön ja veden sopimusasiat ja muuttoilmoitukset
  • Sähkön verkkopalvelun, kaukolämmön ja veden laskutus
  • Maksamattomien laskujen käsittely
  • Uudet sähkön, lämmön ja vesihuollon tonttiliittymät

Huom! Ropon maksuneuvonta palvelee maksuhuomautuksiin liittyvissä asioissa. Lisätiedot: alva.fi/asiakaspalvelu/laskutus/maksun-viivastyminen 

Vikapäivystys p. 014 366 4040 / 24h
Yhteystiedot ja osoitteet
Vesihuollon vahingonkorvaukset

Lisätietoa vesihuollon häiriö- ja vahinkotilanteiden vahingonkorvauksista löydät osoitteesta: alva.fi/vesihuollon-vahingonkorvaukset